11 september 2014.

hej!
nu är det över tre månader som jag skrev här, haha. hur illa är inte det? :p men jag har varit sjuk nästintill hela sommaren, så den blev inte som jag hade planerat. men nu mår jag bra & njuter för fullt av den sista tiden som gravid, för snart... väldigt snart är vår älskade bebis här. både jag & alexander längtar ihjäl oss. ❤️ allting här hemma är klart. vi har tvättat alla tusen bebis kläder, sängkläder, spjälsängen är bäddad, vagnen är bäddad, BB väskan är packad - ja, allt är klart! så nu är vi redo för att vår bebis ska titta ut. men jag är gärna gravid dom sista veckorna också, då det är så himla mysigt att känna bebisen i magen varje dag, känna & se varje spark. jag kan inte annat än att säga att jag älskar att vara gravid.
trots att jag har haft några motgångar under denna graviditet, så är det endå så mysigt & underbart att just ha denna stora kula på magen. ❤️

jag har sagt det förr, men säger det igen... jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen! så småningom, när jag har fixat designen bland annat & när allt annat har lugnat ner sig här hemma. det är mycket som kommer hända detta år, men bara positiva saker, så det gillas!! :) känns som om året är slut om någon månad, då jag tycker månaderna bara springer förbi. men när vi har landat efter att bebisen har tittat ut & efter lite andra saker som kommer ske, så ska jag bättra mig när det gäller bloggen.

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback