new in - part two.

här är ännu fler av mina senaste köp, jag är mer än nöjd.

 
skor nummer ett. jag älskar dessa nike skor från intersport, nu har jag två likadana men i olika färger. jag har breda fötter, så att hitta skor är inte alltid det lättaste, men denna modell är så passande för mina fötter. och med tanke på att jag är ute & går varje dag nu under graviditeten (även efter) så är det viktigt att ha ett par sköna skor.

skor nummer två. eftersom jag inte kan ha äkta converse för mina breda fötter, så får jag nöja mig med ett par oäkta. konstigt nog kan jag ha oäkta, men inte äkta converse. det känns som om dessa töjer sig snabbare.

bikini nummer ett. denna med leopardmönster på. alla mina andra har blivit försmå under graviditeten, så jag beställde hem nya. välbehövligt i sommar, men även nu då jag simmar flera gånger i veckan.


bikini nummer två. en ganska vanlig svart, men med lite mönster på.

   


beige mammajacka. jag har länge letat efter en mammajacka, men inte hittat någon jag tycker är snygg eller sitter bra. men denna älskar jag, färgerna & så sitter den som en smäck, kommer sitta ännu bättre sen när magen har växt till sig lite! :)



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback