gravidcravings.

magen växer, brösten växer, har man otur får man ont och mår illa. men såna gravidsidoeffekter är självklarheter. vad jag absolut inte kunde ana var att jag skulle avsky tacos & att jag varje morgon, måste ha en apelsin innan frukost.

 
dethär med gravidcravings.. dessa är några av mina & jag skulle inte kunna klara mig utan apelsiner, vattenmelon, honungsmelon, jordgubbar, kiwi, vindruvor, hallon & blåbär. ❤️

får jag inte min apelsin på morgonen innan frukost, så mår jag illa. det är nu mera en självklarhet, att en apelsin ska ner i min mage innan något annat på morgonen. jag har alltid varit den som älskar tacos. nu avskyr jag det mer eller mindre, alla i min omgivning tror jag har blivit sjuk, dom vet hur mycket jag älskade tacos innan. men sjuk har jag inte blivit, bara mer gravid än vanligt, haha.
det är bra komiskt det där, jag som trodde jag skulle ha sug efter godis som aldrig förr, men inte. nu är det bara frukt som gäller! :)



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback