en del har hänt sen sist.

det blir inte så ofta som jag uppdaterar bloggen, men jag hoppas på att det kommer bli bättre fram över. det har iallafall hänt en del sen sist, magen växer & växer för fullt, nu längtar vi till måndag så vi får se vår plutt igen. ❤️

för en vecka sen, så åkte vi & köpte vår hundvalp texas, som vi har väntat på att få hämta. min kära sambo är iallafall överlycklig, som han har tjatat om att få köpa en hund, i flera år. nu som först har jag gett med mig, haha. bara för han är så underbar. han har nu iallafall fått sin lilla hundvalp som är en blandras mellan gråhund & wachtel. det är nästintill ett heltidsjobb med en hundvalp, haha. men det kommer bli bättre så småning om, när han blivit större & lärt sig lite mer & när alexander kan börja vara med honom ute i skogen. vilket han kan nu med, men än så länge i koppel. ska bli spännande sen när vi ska börja gå på valpkurs! :)

på dessa bilder är vår fina hund 9 veckor gammal. ❤️
 



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback