min man kan. ❤️

efter en lång jobbdag på dagiset, så kommer jag hem till denna underbara chokladask å lappen. ❤️
ibland förstår jag inte hur alexander mer eller mindre orkar med mig & mina alla tusen hormoner, haha.
men han gör det så himla bra, han finns alltid där. hur sur, arg, ledsen eller glad jag än är. så står han ut med alla mina humörsvängningar varje dag. han har alltid humöret uppe & gör det bästa för mig. hur underbar är inte han? det kan inte vara lätt att bo tillsammans med en gravid kvinna, haha. men jag är så glad att det är just alexander som jag är tillsammans med, bor tillsammans med & som ska bli pappan till vårt barn. jag är världens lyckligaste. ❤️

   

   



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback