en helg i ullared & på gekås.


från fredag - söndag var jag, älsklingen, maria & janne i ullared & även i gekås.
ni kan ju gissa en gång om vi fick med oss allt för mycket hem, haha. det mesta i dessa kassar på bilden är till bebisen, så h*n hittade vi nästan allt vi skulle till, det är så skönt att ha det mesta köpt redan nu. så man slipper tänka på det sen, en vagn & lite annat är det enda som ska införskaffas. men det ska vi skaffa när vi hittar en som vi tycker om & trivs med.

jag är iallafall super nöjd med helgen, den kunde inte varit bättre. skönt med en bra helg innan sommarjobbet sätter igång. vilket det gör imorgon. jag hoppas att jag kommer kunna jobba hela sommaren, att vår bebis vill sammarbeta med mig & att allt går som det ska.



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback