du är bäst & jag älskar dig mest. ♥

han är 22 år, har ljusbrunt hår med ljusa toner i, blå/gröna ögon, 1,73 lång, väger 70kg, har klädstorlek från xs - m, fyller år 4 april, skriver som en 7 åring, har mycket hår på benen. han vill ha getskägg men rakar sig bara när jag säger till, vill helst jaga varje dag, han är allergisk mot getingar, när han ljuger så rycker han på mungipan. han älskar hundar, hans favorit hundras är gråhund, han är livrädd för spindlar, han älskar barn, får han någon son någon gång, så ska han heta kasper, han kan dricka apelsinjuice till allt, hans favorit mat är vildsvinsfile med klyftpotatis. det äckligaste han vet är makaroner, han är en morgonmänniska när det gäller att åka ut å jaga eller fiska, annars är han ganska lat på mornarna, hans favorit öl är heineken, han är en familjemänniska och en väldigt social & snäll människa. denna personen är den mest jobbigaste, underbaraste, snällaste, knäppaste, sötaste, finaste, jag någonsin träffat. alexander ström, JAG ÄLSKAR DIG! någon som du, kan man inte hitta någonstans förutom i hultsfred. ♥

 annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback