spegel, spegel på väggen där...


äntligen.
 efter mycket om å men så är spegeln på sin plats - över soffan.

det började med att spegeln inte fanns hemma i butik, dom beställde hem den.
vi hämtade den, öppnade paketet..... och spegelramen var sönder.
vi ringer i över 1 timme till butiken, inget svar. väntar tills nästa dag, ringer i 30 minuter, inget svar.
vi åkter då upp till butiken, igen! får får en ny. kommer hem, och denna gång är den hel.
men.. nu sitter den på sin plats, hel å fin. å jag är mycket nöjd tjej just nu. :)

vi har kommit fram till att vi bygger en egen sänggavel. eller vi å vi, alles kompis.
det blit mycket snyggare än att köpa sänggaveln som tillhör sängen på ikea.

jag sitter just nu å kollar in lite på jotex.
har bestämt mig för en del som jag kommer klicka hem. :)
jag har väntat med att beställa hem detta, det har varit ett tag i kassan nu.
men nuså, nu är ju sovrummet nästintill klart, så detta kommer nog bli bra till slut.

annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback