äntligen en ny, sko & hatthylla.

 
det senaste vi införskaffade oss var en ny sko & hatthylla. vilket var välbehövligt.

äntligen har vi en som matchar varann, som tillhör varann liksom.
en med många fack, en hatthylla med dubbelt så många krokar än vad vi hade innan.
allt blev liksom dubbelt så bra kan man säga. :)
att lägga ner skor å jackor som vi inte använder just nu i förrådet, var så skönt.

jag vill till både ikea å till ullared. alexander är inte lika sugen som jag på ullared.
men jag vet att jag kommer lyckas få med honom. ;) hihi.
men.. det får vänta någon månad innan vi åker dit, iallafall innan det blir ullared.
ikea kommer nog bli av tidigare, inte lika långt dit å sådär.
alexander ska nog inte behöva vara inne på ikea så länge iallafall.
för jag vet exakt vad jag vill å ska ha därifrån. men kan inte lova han någonting. ;)

yes, det var vad jag hade på hjärtat idag.
peace and love.

annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback