livsnjutarna själva.

hallå alla "kära" läsare.
var ett tag sen jag skrev här. varför? det händer ganska mycket just nu.
men inte mig emot, älskar när det händer grejer. :)
sedan ska syster fixa en ny header å sådär till min blogg.
men varken hon eller jag har tid med det just nu, så känns sådär att blogga.
kommer vara mer aktiv när allt är klart på bloggen, här hemma å alla resor är klara.

annars då? jo, det är bra. livet rullar på. denna vecka ska jag börja måla här hemma. sedan ska vi se när vi ska trycka in en ikea & ullareds resa.
ullareds resan blir innan sommaren, förhoppningsvis i april, kanske i maj.
det beror helt på vad plåndboken säger. ;)
har ju velat åka dit ett bra tag nu, men den som väntar på något gott....

nu ska jag dra mig till köket å laga mat innan hjärtat kommer hem. ♥
senare åker vi ner till målilla å hälsar på, var ett tag sen sist nu.

annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback