efter en lång dag, säger vi...

nu godnatt. är mega trött. busat hela dagen med joel, lagt upp å fixat allt med hans pool. varit i stan, å allt där till.
imorgon åker vi in till stan å handlar två "korgar", sen åker jag, syster å älsklingen hem.

på måndag är det jobb som gäller för mig. vilket betyder att jag ska upp tidigt.
för första gången på många, många veckor. ojoj oj, vad jag kommer vara trött å slö.
kommer jobba tre veckor först, för att sen se om det blir fler veckor där efter.
samtidigt, som jag kommer jobba tre veckor på ett annat ställe.
så har två jobb. ;) lite smått skönt faktist.

nu är det dags att sova, man vet aldrig när joel väcker en imorgon, hehe.
emma å joel har redan däckat i sängarna, så söta så. ♥

så dags för mig att hämta mannen från soffan, så vi också kan gå å lägga oss.
godnatt.

annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback