svar på kommentar.

julia mattsson:
Du sa förut i min blogg i en kommentar att du visste hur man käna pengar på sin blogg.
kan du länka inlägget eller berätta hur man gör ?  :)

svar: japp, det stämmer. var ett tag sen nu. lite svårt att länka inlägget till dig.
men om du bläddrar ner lite på min blogg, så till vänster ser du alla månader?
sen trycker du dig in på DECEMBER 2011. sen kommer du in på några inlägg som jag skrev då.
om du bläddrar ner lite där, så finns det typ 3 inlägg om hur du tjänar pengar på din blogg.
det inlägget som handlar om det som är längst ner om man säger..
det beskriver precis i bilder å ord hur du ska göra. hoppas du förstår?  :)

annaström




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback