dethär med skoldatorer...

dom går mig på nerverna!!!
ännu en gång, har jag behövt lämna in min data på lagning. ovanligt? NEEJ!!!
min data är mer inne på lagning än någon annanstans.
 
 
så idag fick jag ta med mig hem denna lånedatan. men den gillar jag då verkligeninte..
tycker inte om modellen. ja, ni förstår? prova å skriva på den själv, så vet ni vad jag pratar om.
den är sååå liten, å tangenterna är på helt fel platser.
så detta inlägget har tagit mig snart 30 min att skriva, skulle jag tippa på.
meeeen jag ska nog sluta klaga nu tror jag. innan jag lyckas ta sönder denna data med, hah.
å så ska jag sluta skriva, för jag orkar inte med dessa tangenter mer! Tungan ute

annaström



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback