hemma, today.

finns inget bättre än att vara hemma från skolan en måndag.
å bara ligga precis hela dagen på soffan, å inte göra ett skit. anna älskar't.
det tråkiga med att vara hemma själv, är att det inte finns någon å prata med.

men hoppas på att linda kan ta sig tid till att gå ut å gå med mig ikväll.
älskar att vara ute å gå med henne, finns så mycket å prata om.
vilket gör att man är ute å går i flera timmar, jag gillar't.
nu ska jag ta å hämta en filt, det är kallt här. å kolla på tv. tills alla kommer hem.
å jag vill mest av allt att mamma ska komma hem, så hon kan fylla på min mobil.
å så hon kan beställa min one piece, glaaaad tjej! 

// aaannispannis!



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback