första dagen på öppna förskolan.

då var man hemma efter en dag på öppna förskolan.
men än är dagen inte slut.
ska upp till vena vid fem tiden å fortsätta jobba till sju.
skoj? nje, lite faktist. Skrattande
dock, liiite jobbigt att köra fram å tillbaka hela tiden.
tror dock inte heller jag kan göra de varje dag.
så får väl kanske ta å vara hemma hos alexandra så länge någon dag.
å vara social med henne! ;) om hon nu står ut med mig? höhö.
ja, vi får se hur det blir.
men jag klagar inte, för jag trivs som fisken i vattnet när jag väl är där.
har så himla goa handledare, sjukt så sköna dom är. Flört
å så har jag ju alexandra där också, henne får man inte glömma. hehe.
ska ta å kolla på big brother nu, sen äta.
sen lär väl klockan rulla iväg till fyra, då jag måste åka igen.
 



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback