lär känna mig!

 
--> jag både älskar å hatar att skriva. ~ det beror på var det är någonstans.
--> jag hatar folk som inte kan acceptera en för den man är.
--> såhär lycklig som jag är nu, har jag aldrig varit innan.
--> jag är inte så elak som en del folk tror. ~ dom som känner mig till tusen, vet hur jag egentligen är!
--> jag vet att jag är hatad av många.  ~ men älskad av dom bästa.  ~ så just därför tycker jag inte att folk ska få en uppfattbning av mig som inte stämmer in på mig alls, ett tips --> lär känna mig! ;)
--> jag hatar folk som inte kan acceptera att andra kan vara lyckliga, så istället blir folk helt galna, å inte kan kontrollera sin avundsjuka.  ~ det jag menar, är att jag hatar folk som är avundsjuka å inte kan vara stola å glada för andra.

// aaannispannis!



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback