kvällen, var bäst! ;)

kvällen igår, var suuuuper! Wink de måste vi göra om eva! :*
och jag mår faktist bra idag, trotts allt! (a) hihi.. om några timmar bär det av hemmåt, trååååkigt! imorgon är de skola, ännu mer tråkigt! :( men jag har haft en superbra helg iallafall, och de är ett plus! & jag som inte trodde jag skulle komma in på puben, eftersom mitt legg är skit gammalt, och de syns typ inte att de är jag på de! :p men de gick ju trotts allt bra, eftersom vakten sa; det var inte länge sen du blev 18, grattis! :) så tillomed ett grattis fick jag, inte dåligt! :D haha. men vet ni vad, vad de finns för olika människor här i tranås! xD fuck så mycket man skrattade till en del, HAHAHAHAHH! men denna kväll, blev jag fan även "rädd" när eva inte hittade mig, så kom de fram två killar, och jag höll på och skita ner mig så rädd jag blev när dom stod bakom mig! ;o herregud! :D & eva är så dum, när vi var på dansgolvet, bad hon mig gå fram och ta kort på han som sjöng, han var så snygg! ;) så jag skulle ju göra de, då kom de fram ännu en kille till mig, och frågade; är han på schenen snygg? :D herregud, jag ba; jorrå! :D eva stod längre bort och bara skrattade, jäääävla fjortis dendära eva! ;) trotts allt, så var man hemma nångång runt två tiden, sen fick de bli sängen vid typ halv 3, och sovit enda till 1 idag! :)
nej, men nu ska man dra till affären, sen får vi se vad som händer innan man åker hem!
hoppas ni haft en lika bra helg som jag!? :)




Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback