joel! <3

vet inte om jag lagt in dessa bilder på min skruttunge joel, men tror inte så! så tänker lägga in en del söta bilder på världens finaste bebbe!
 

hihi! denna lille kille, vid namn joel, kan även vara en tjej! ;D haha, med tanke på att jag har överflödigt mycket hår på huvvet! :p hihi!
 

nej, men jag kan ju även vara en kille, hihi! jag ser mycket bättre ut som som kille måste jag ju få säga! :p
 


nu är jag i mitt rum, med någon mugg i munnen, allt man får tag i, ska man ta. allt man har i händerna, ska in i munnen! ;) haha.
 
 
& på mammas toalett tycker jag om att vara, så fort någon glömt att stänga dörren, så är jag där på bara en sekund! :D haha! men tvättmaskinen är min favorit att vara vid! :D



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback