vi hörs på onsdag igen!

sämst jag känner mig när det gäller att blogga nu mera. blir dåligare å dåligare. kan det bero på att skolan har börjat?
jag tror nästan det. dagarna försvinner så himla snabbt, när man är i skolan halva dan, sen när man kommer hem, har man annat för sig, så jag hinner tyvärr inte.

jag ska bättre mig, jag lovar. men imorgon å onsdag så kommer jag inte bättra mig. för imorgon åker jag å alla bf:are till hornsö.
kommer hem på onsdag igen nångång. så vi säger såhär, vi hörs då igen! för nu måste jag ringa älsklingen, sen sova. så jag inte är allt för trött imorgon när vi ska åka.
 
// aaannispannis!



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback