30 september!

tjohoo. sitter i skolan, har gjort sen typ nio! :s ganska segt, men vad ska man göra när de inte går någon senare buss som passar ? börjar typ halv elva nångång tror jag. då man har ALR, sen efter de så har man skoljoggen, mindre kul vill jag lova! :s men förhoppningsvis hinner man med haklv tre bussen, när man kommer hem ska man plugga de sista man har, de är väl mest läsa i en bok, kommer ingenstans i bok helvetet! :o för jag hatar att läsa. hm! älsklingen är och piercar tungan idag, jääääävla unge på han. :D jag vill med! :( men ska nog ta i naveln innan, kanske. kommer aldrig våga i tungan! :D i helgen blir de flrhoppningsvis målilla marknad med linda? eller linda, vad säger du ? :) haha. ajja, de finns inte så mycket mer att säga. men kanske skriver nått ikväll. de märker ni.
pussha.



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback