åker till älsklingen idag, längtar som bara den! :*

Borde egentligen inte sitta här, borde egentligen packafärga håretduscha, fixa mig, dra till affären, innan jag ska dra till älsklingen. Men jag är som jag är, gör allt i sista sekund typ! :o inte så jätte smart, men för en gångs skull, kanske jag ska göra de lite tidigare? så jag inte behöver strässa som fan i slutet! :p ah, så får de bli idag, önska mig lycka till! de blev ju inte bättre utav att jag vaknade sent idag! :p men ääääsch, de är ju anna vi snackar om liksom! :p
Nää, nu ska jag kolla på riverside sen så ska jag fixa allt! är de nått finns jag på mobilen tills imorgon, puss.



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback