första advent idag!

det är första advent idag, herregud vad tiden går fort, snart är det julafton också..
men vad gör de? jag lider ju verkligen inte av de:) anna bara älskar att öppna packet:) hihi. och så närmar de ju sig min arton årsdag med! :) sorry, jag vet att jag tjatar om den, men jag tror ingen vet hur mycket den betyder för mig! :) & man kan ju bara tjata om de en gång i livet! :p

min helg har varit underbar iallafall, fårr tillbringa den med min finaste alexander<3 massa mys på de.
sen kom man ju hem för några timmar sen, och nu går klockan sjukt segt frammåt. timmarna går hur segt som helst, så vad ska man göra, innan allt på tv:n kommer?
imorgon, är det måndag igen, min helg har gått allt för fort känner jag! :( 
det innebär att det är skola imorgon med, vene om man ska gilla de eller inte? men jag tror jag inte gillar att, vill ju ha jullov nu! (a)
& en sak, jag vill att min mamma ska vara snäll mot mig denna vecka, iallafall 2 dagar, så jag kan få åka & handla de jag behöver, o handla julklappar, eftersom sara inte handlade nått åt mig som jag ville ha! :( jag bara måste dit.
men vet ni vad?
jag funderar på att dra och fixa en sak nu! :)
så vi hörs imorgon? (a)
take care!



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback