jag bara älskar, väääärmen! :*

hejsan allesammans, igen
hoppas eran dag har varit bra ? 
för det har absolut min varit, visst! den är inte slut än, men iallafall..
har iallafall varit ute precis hela dagen idag tiiep, har solat & badat mestadels av dagen, så jeffla underbart så de finns inte! :)
så jag har ju en del färg på mig, men jag vet inte heller om jag är mestadels röd, de var ju lillasyster, så de märks om jag med är de, men jag kan inte tro de, jag är inte sån stjärna på att lyckas bli röd på kroppen, dock i ansiktet lyckas jag ganska bra med, men de är sånt man får ta.. sen har man även varit ute och gått med lillasyster, det blev en redigt lång runda, men de är bra, de behövs! :P kommer nog gå varenda kväll nu, tills man åker hem..
imorgon, tror jag de ska bli regn igen, och en aning mycket regn på söndag med. :'( så himmla tråkigt, så de va väl ´bra att man passa på att va ute idag..

imorgon, kanske man ska ta en runda med lillasyster, & fotta lite på varann, innan man ska åka hem nästa vecka! får se, om de inte regnar allt för mycket..
och jag vet ju att de finns en del som inte tycker om de, att man ska fotta och de, men fråga mig inte varför, jag menar! men lever bara en gång, man gör vad man vill .. de bara är så .. 
men de bara är så, alla är olika, och de är verkligen Emma och jag! haha..

jaya, ikväll blire nog att ligga vid tv:n som vanligt, och kolla på film.. orkar nog inte göra så mycket mer, känner att jag vare tillräckligt mycket ute, och i solen, så de ska bli skönt.

upps, jag märker att alla mina inlägg kanske blir för långa ? jaya, de är de ni får ta, jag bara är sån, haha! har inte bett er läsa, men blir ju bara glad om ni gör de. 
så nu ska jag sluta skriva.
vi hörs.
puss.



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback