inte hemma, finns på mobilen.

hejsan..
skulle bara säga att jag kommer inte vara hemma mer idag, jag drar väl hemifrån typ vid eller nått. sen kommer jag hem imorgon vid kanske 2, sen drar jag igen & kommer hem imorgon kväll
så är de nått ? så vet ni att jag finns på mobilen, det är bara till att sms:a eller ringa. (a)
har du inte nummret ? så ta reda på de vettja! :) för sen på lördag, e jag nog inte heller hemma, mer än på morgonen & kvällen, om de blir som planderat. & vem vet ? de kanske kommer in bilder nån dag i helgen, de märker ni, men kan inte lovar nått, men kolla efter helgen vettja. & eftersom jag inte kommer va hemma jätte mycket, så får ni kanske räkna med att de inte kommer komma nått inlägg, förens helgen typ söndag, om jag inte hinner skriva ner nått snabbt nåndag! :P
hoppas ni kommer ha de bra, för de kommer jag.
Men nu ska jag dra & packa, & käka, sen drar man om nån timme. men ha de bäst!
& glöm inte att sms:a eller ringa ? haha. :D
bye!



Kommentera inlägget här:

Vad är ditt fina namn?


Kom ihåg mig?


E-postadress: (bara jag som ser)


Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?




Trackback